İçeriğe geç

Borsa Ile Ilgili Şikayetler Nereye Yapılır

Bir şirketi nasıl şikayet edebilirim?

Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.

Spk’yi nereye şikayet edebilirim?

Borsa işlemleri dışındaki uyuşmazlıklarda; Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği (TSPB) tüzüğü çerçevesinde Müşteri Uyuşmazlıkları Tahkim Mahkemesi’ne zarar, ziyan ve tazminat taleplerinin iletilmesi imkânı bulunmaktadır.

Market şikayeti nereye yapılır?

ALO 174 Gıda Hattı Çalışmaları

Şikayetler nereye yapılır?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayarak veya www..tr adresindeki CİMER bağlantısından şikâyetinizi iletebilirsiniz. Şikâyette bulunurken doğru bilgi verilmesi için şifre ücretiyle ilgili şikâyet olduğunun belirtilmesi gerekmektedir.

Borsa kime şikayet edilir?

Borsa işlemlerinden kaynaklanmayan uyuşmazlıklarda ilgili mevzuata göre Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği’ne başvurulabilir. Ayrıca taraflar her zaman yasal işlem veya tahkim sürecini başlatabilirler.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Borsa aracı kurumlar güvenilir mi?

Gerekli yükümlülükleri yerine getiren kurumlar SPK tarafından yetkilendirilir ve aracı olarak hizmet vermeye başlar. Dolayısıyla: “Aracı kurum güvenilir mi?” Sorusunun cevabı yetki belgesinde gizlidir. SPK tarafından verilen yetki belgesine sahip aracı kurumlara her zaman güvenilebilir.

Borsada SPK ne demek?

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Türkiye’de sermaye piyasalarının düzenlenmesi, denetlenmesi ve geliştirilmesini sağlamak amacıyla kurulmuş bağımsız bir kamu kuruluşudur. SPK, 1981 yılında 2499 sayılı Sermaye Piyasası Kanunu ile kurulmuştur.

Borsada işlem yasağı neden verilir?

İşlem yasağının amacı, piyasada sahtekarlık yaptığı iddia edilen kişilerin borsada işlem yapmaya devam ederek, diğer yatırımcılara zarar vermesinin ve piyasaya olan güvenini kaybetmesinin önüne geçmektir.

175’e ne şikâyet edilir?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar

Alo 130 ne işe yarar?

Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.

Alo 174 ne işe yarar?

Her gıda ürününün kendine özgü saklama koşullarında (sıcaklık, nem, ışık vb.) satışa sunulduğu kontrol edilmelidir. Buzdolabı ve dondurucuların gıda ile uyumlu olmadığı tespit edilirse ürünler satın alınmamalı ve ALO 174 Gıda Hattı’na bilgi verilmelidir.

CİMER hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

Alo 150 nedir, ne için kullanılır?

BİMER uygulaması kapsamında tüm kaymakamlık, valilik ve bakanlıklarda “Halkla İlişkiler Başvuru Ofisleri” kurulmuştur. Ancak sadece valiliklerimizde “Alo 150” hattına cevap veren çağrı merkezleri bulunmaktadır.

BDDk’ye şikayet nasıl yapılır?

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamındaki bilgi ve belge taleplerinin www..tr adresindeki “İletişim” bağlantısında yer alan ilgili formların doldurulması suretiyle yapılması gerekmektedir. Bu taleplerin bu sistem üzerinden değerlendirilmesi mümkün değildir.

170’e şikayet edince ne olur?

İsminin gizli kalmasını istediğini belirterek şikayette bulunabilir. İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gerekliliklerine uymayan işyerleri, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenecektir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanacaktır.

Bir işyerini nereye şikayet edebilirim?

Çalıştığınız kurumun iş hukukuna aykırı bir şekilde size karşı işlem yapması halinde ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikâyette bulunabilirsiniz.

175’e ne şikayet edilir?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar

Firma şikayeti nereye yapılır?

ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort